Modny temat – Gumka Invisibobble.

Widzę, że ostatnio bardzo modnym tematem stała się gumka przypominająca kabel telefoniczny, czyli Invisibobble. Tak się składa, że ja też już chyba od jakichś 3-4 miesięcy jestem posiadaczką tego wynalazku. I muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona.

GumkaOstatnio moim dużym problemem był fakt, że bolała mnie głowa od całodziennego chodzenia w końskim ogonie. Ta gumka sprawiła, że ten ból całkowicie zniknął. Jedyny minus, a dla niektórych plus to to, że tą gumką nie da się związać włosów naprawdę mocno. Ale to dobrze, bo takie mocno związane włosy szybko się niszczą. W każdym razie gumka świetnie radzi sobie z końskim ogonem i sprawia, że mamy taki codzienny artystyczny nieład na głowie, bo przez to, że nie łapie tak mocno jak zwykła gumka pozwala na wydostanie się drobnych kosmyków poza gumkę. Ot taki codzienny look. Gumkę bardzo łatwo również zdjąć nawet z mokrych włosów. Świetnie sprawdza się w duecie z wypełniaczem do koka.

Producent twierdzi, że nie pozostawia ona odgnieceń na włosach. Hmm… z tym akurat nie mogę się zgodzić, ale faktycznie odgniecenia są zdecydowanie mniejsze niż w przypadku zwykłych gumek.

Czy gumki te są idealne do wszystkich rodzajów włosów? Myślę, że mogą zsuwać się z takich typowo prostych i śliskich włosów. Będą za to genialne dla dziewczyn z kręconymi włosami.

Podoba mi się, że nie są z materiału, co sprawia, że można ich używać np. do związania włosów w kok po olejowaniu. Potem nie ma najmniejszego problemu z oczyszczeniem gumki z resztek oleju.

Dziewczyny często narzekają na to, że gumki te się rozciągają i już takie pozostają. Moje egzemplarze praktycznie zawsze wracają do pierwotnego kształtu. Ale może to dlatego, że mam je stosunkowo krótko.

Uważam, że zaletą jest również fakt, iż gumki występuję w różnej kolorystyce. Dzięki temu każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Ja wybrałam wersję przezroczystą, ale na pewno zainwestuję w inne kolory z czasem.

Swoją drogą ciekawa jestem, czy komuś ta gumka kiedykolwiek pękła? Ma ktoś może takie złe doświadczenia? I czy macie w ogóle te gumki? Co o nich sądzicie?

Otagowane ,

Dodaj komentarz