Oriflame, Nourishing Hand Cream for Dry Hands – Odżywczy krem do suchych dłoni.

Dzisiaj postanowiłam napisać o produkcie firmy Oriflame, a mianowicie o odżywczym kremie do suchych dłoni (Nourishing Hand Cream for Dry Hands). To jeden z moich ulubieńców.

SŁOWA PRODUCENTA: Głęboko odżywia suchą skórę rąk, chroniąc ją przed wysuszeniem do 24 godzin. Olejek ze słodkich migdałów wygładza i zmiękcza dłonie, zapobiegając pierzchnięciu. 150 ml

hand

MOJA OPINIA:

Krem ma miłe w dotyku opakowanie, łatwo wyciska się produkt i oczywiście na koniec nie ma problemu z jego przecięciem by wydobyć resztki produktu aby nic się nie zmarnowało. Krem ma pojemność 100 ml lub 150 ml, bo czasem występuje wersja powiększona. Niezależnie od pojemności jest wydajny. Nie potrzeba wielkiej ilości by otulić całe dłonie białą, nawilżającą pierzynką. Konsystencja kremu jest kremowa i gęsta, więc nie ma możliwości rozlania i zmarnowania produktu. Zapach mnie osobiście nie przeszkadza, jest taki delikatny i przyjemny. Dla mnie krem musi się szybko wchłaniać i nie może pozostawiać tłustej warstwy na długo. Ten krem spełnia wszelkie moje oczekiwania. Używam go już od dawna i czasem zdradzam go z jakimś innym by coś przetestować, ale i tak zawsze wracam do niego. Cena standardowa za 150 ml to około 19,90 zł, ale oczywiście często są promocje, a poza tym będąc konsultantką mam zniżkę. Także czasem kupuję tą dużą pojemność za naprawdę niewielkie pieniądze.
Moja ocena 9/10.

A czy któraś z Was miała okazję testować ten krem? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? Jakie kremy Wy polecacie do codziennej pielęgnacji?

Otagowane ,

Skomentuj

