Święta coraz bliżej, a z nimi zmiany…

christmas_decoration.jpg

Przygotowania do Świąt u ludzi wokół idą pełną parą. Mnóstwo ludzi biega po sklepach, szaleje na zakupach. A ja w tym roku na spokojnie siedzę w domu. Mam dwa prezenty dla mojego męża. Jeden mały, zapakowany w papier do rozpakowania w Święta, a drugi większy w brzuszku, który się sam rozpakuje za jakieś 2 miesiące. Jak o tym myślę, to uśmiech rysuje się na mojej twarzy.

Święta w tym roku spędzimy z naszymi współlokatorami, z którymi przez ostatnie  miesięcy się mocno zżyliśmy. Traktujemy ich w zasadzie jak przyjaciół. Myślę, że dzięki nim te Święta będą przyjemne i poczujemy choć namiastkę rodzinnej atmosfery. Na początku miałam zamiar w Święta zaszyć się pod kołdrą i zupełnie nie wychodzić, ale teraz myślę, że będzie super atmosfera.

A po Świętach stanie się to, na co od dawna czekałam. Przeprowadzamy się do 3-pokojowego mieszkania. Już nie będziemy wynajmowali pokoju w domu z innymi ludźmi. Wreszcie będziemy mieszkali sami z mężem, a od marca z córeczką. Jestem bardzo szczęśliwa. Nie narzekam, bo trafiliśmy na naprawdę normalnych, bezproblemowych ludzi, ale jednak mieszkanie na swoim to zupełnie inna bajka. Wolę ciasne, ale własne. Tak, czy owak Sylwester spędzamy już na własnych „śmieciach”.

A jak Wasze przygotowania do Świąt? Szykują się też jakieś większe zmiany w życiu?

Otagowane ,

4 thoughts on “Święta coraz bliżej, a z nimi zmiany…

  1. Moje przygotowania odbywają się beze mnie. Bez zbytniego szaleństwa, bo i po co. Plany sylwestrowe na razie mi się sypią… No cóż.
    Fajnie, że będziecie mieli już swoje mieszkanko. Zawsze inaczej.

    Polubienie

  2. Isabell pisze:

    Święta, święta i po świętach 😉
    Pewnie przeprowadzka pełną parą? 🙂

    Polubienie

Skomentuj

