Wybór wózka dla dziecka.

Camarelo Carera pop

Ostatnio skupiłam się na szukaniu wózka dla dziecka. Okazuje się, że była to najtrudniejsza decyzja, jaką musiałam podjąć w ciągu ostatnich miesięcy.

Z racji tego, że ja mam 180 cm wzrostu, a mój mąż ma aż 2 metry, szukaliśmy wózka, który byłby stworzony dla tak wysokich ludzi jak my. I nie mam na myśli tego, że wózek ma regulację rączki, ponieważ tą opcję posiada już niemalże każdy model. Nam chodziło o to by nie trzeba było się bardzo schylać do gondoli.  Niestety na rynku UK większość wózków jest bardzo nisko położona i nie nadaje się dla nas. Jednakże znalazłam firmę, która produkuje właśnie takie wózki, jakich poszukiwaliśmy. Takim sposobem znalazłam wózek o nazwie Camarelo Carera – ideał, który ma wyżej położoną gondolę niż w standardzie. Ponadto gondola ta jest również większa i bardziej pojemna niż w pojazdach innych marek. Dzięki temu nawet jeśli ubiorę dziecko w kombinezon i otulę kocem będzie ono nadal miało komfort, nie będzie odczuwało ciasnoty. Poza tym dzięki wielkości gondoli dziecko będzie mogło jeździć w niej o wiele dłużej, bo tak szybko nie wyrośnie.

Ważnym aspektem przy wyborze wózka dla dziecka są również porządne koła. Model, który wybraliśmy posiada cztery duże pompowane koła, a nie piankowe i malutkie. Nie straszne nam będzie szarżowanie po polach i dolinach.

Dodatkowym atutem tego modelu jest aluminiowy stelaż. Jest on zdecydowanie lżejszy od metalowego, a o wiele bardziej porządny od plastikowego.

maxicosi_cabriofix_opis_bazyWózek zamierzamy kupić w wersji 3 w 1, czyli w opcji: gondola + spacerówka + fotelik samochodowy. Fotelik można kupić taki, który występuje w zestawie w standardzie lub wybrać odrobinę droższy, ale o wiele bezpieczniejszy dla maleństwa. My zdecydowaliśmy się na model Maxi Cosi Cabrio Fix. Wygląda na bardzo porządnie wykonany, a dzięki temu zdecydowanie wygodniejszy. A chyba chodzi właśnie o to, by nasze dziecko czuło się komfortowo, prawda?

Wiemy już, że urodzi nam się dziewczynka, aczkolwiek lekarz potwierdził to na 90%, więc w zasadzie wszystko się może zdarzyć. Ja nie lubię typowo damskiej kolorystyki, dlatego postanowiłam wybrać kolor, którym sama chciałabym jeździć – mowa o kolorze CA-16 (widoczny na zdjęciu na górze).

Pewnie interesuje Was cena? Otóż ja zdecydowałam się na zakupy w sklepie internetowym z wysyłką bezpośrednio zagranicę. Cena ustalona ze sklepem to dokładnie 1909 zł wraz z dostarczeniem. Myślę, że cena absolutnie adekwatna do jakości i możliwości wózka. Karocę naszej córki będziemy zamawiać pod koniec stycznia. Oczywiście po dłuższym czasie użytkowania postaram się podzielić z Wami moją opinią na temat wózka. Zobaczymy, czy dokonaliśmy z mężem dobrego wyboru.

A jakie modele Wam się sprawdziły? A może dopiero szukacie? A może ktoś Wam coś polecał? Chętnie się dowiem, co inni polecają w ramach pojazdu dla swojego maleństwa.

Otagowane

2 thoughts on “Wybór wózka dla dziecka.

  1. O tu za dużo nie ma do powiedzenia, chociaż patrząc po zdjęciach, faktycznie wygląda solidnie, a i argumentacja wyboru jest dość sensowna. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni ze swojego wyboru oraz że maluchowi też będzie się podobało. ;
    )

    Polubienie

Skomentuj

