Pierwsze zakupy dla mojego „ludzika”…

Czas leci bardzo szybko. Teraz to widzę. Mam wrażenie, że niedawno zobaczyłam dwie kreski na teście, a dziś już jestem w 22 tygodniu ciąży. Brzuszek rośnie, dziecko zdrowo się rozwija. Na razie nie ma powodów do obaw. Wstawiam zdjęcie dziecka z 20 tygodnia.

20 tydzień USGZrobiłam już pierwsze małe zakupy dla malucha. Niestety na razie nie mogę kupować za wiele, ponieważ mój „ludzik” robi mi psikusy i krzyżuje nóżki podczas USG, a co za tym idzie lekarze nie są w stanie określić płci dziecka. Dlatego na razie kupiłam tylko uniwersalne kolorystycznie rzeczy.
Zakupiłam pościel do łóżeczka, w skład której wchodzi: kołdra, poduszka, poszewki, falbanka, prześcieradło, ochraniacz pod prześcieradło, ochraniacz na szczebelki oraz rożek. Wybrałam taki wzór z postaciami z bajki:

Bugs zielony 100x135 cmPoza tym zakupiłam też pościel do wózka również w uniwersalnych kolorach:

Pościel 4 el. 70x50cm do wózka Sówki ecriPokazuję Wam kolory na zdjęciach ściągniętych od sprzedawcy, ponieważ ja swoich zakupów nie rozpakowywałam. Zamierzam to zrobić dopiero wtedy, gdy zakupimy łóżeczko. A takie zakupy będę mogła zrobić dopiero na miesiąc przed porodem, czyli na początku lutego, ponieważ dopiero na koniec stycznia się przeprowadzamy do mieszkania, a na razie wynajmujemy pokój.

Do zakupów otrzymałam również gratis w postaci bluzeczki dla noworodka.

20151025_113910Nawet nie wiedziałam, że kupowanie ubranek i innych rzeczy dla własnego dziecka może dawać taką radość. A może Wy znacie jakieś fajne sklepy internetowe, gdzie można kupować tanie, ale dobrej jakości ubranka?

Otagowane , ,

Skomentuj

