Zmiany, zmiany, zmiany…

Dokładnie 30 marca pisałam o tym, że nie będę regularnie dodawać postów na moim blogu, ponieważ mam zawirowania w życiu. Otóż już teraz powinnam częściej pojawiać się w blogosferze, ponieważ wszystko się unormowało. Jaka zmiana nastąpiła? Przede wszystkim przeprowadziłam się. Ale nie do innego mieszkania, czy miasta. Przeprowadziłam się do innego kraju. Aktualnie mieszkam w Anglii bezpośrednio nad morzem. Powoli przyzwyczajam się do ruchu lewostronnego i do mieszkania z innymi ludźmi. Bardzo mi się tu podoba i na pewno raz na jakiś czas wstawię zdjęcia. Ogólnie moje życie przewróciło się do góry nogami, ale mam nadzieję, że wyjdzie mi to na dobre. Dzisiaj wstawiam kilka zdjęć z okolicy, w której mieszkam i z kilku wycieczek, które odbyłam.
Pozdrawiam Was serdecznie.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Otagowane ,

Skomentuj

