Włosy, a pewność siebie.

AnusiaAZapytacie pewnie, o co chodzi w tym tytule? Już Wam piszę, co autor (czyli ja) miał na myśli… Ostatnio sporo myślę nad życiem i sprawami mentalnymi. I doszłam do wniosku, że… im dłuższe mam włosy tym więcej mam pewności siebie. Ot co! Dacie wiarę, że tak to u mnie działa? Moje włosy rosną w zastraszająco wolnym tempie. Ale już prawie dwa lata ich nie farbuję i wreszcie widzę postępy we wzrastaniu. Ostatni raz byłam u fryzjera około 4 miesiące temu by pozbyć się niezdrowych końcówek i od tamtej pory włosy sporo odrosły. Czuję się wreszcie, jak prawdziwa, rasowa kobieta. To dziwne, że akurat długość włosów sprawia takie cuda. Może nie jestem idealna, jeśli mowa o ciele, bo jak by nie było przez ostatnie 5 lat przytyłam 20 kg, ale za to włosy za ramiona rekompensują mi spadek poczucia własnej wartości.

A jak jest u Was? Co sprawia, że czujecie się bardziej kobieco?

Otagowane

Skomentuj

