Mała przerwa…

Na wstępie chciałam Was serdecznie przeprosić za to, że tak mało wstawiam postów na swojego bloga oraz za to, że nie zaglądam na Wasze stronki. Niestety mam trochę zawirowań w życiu, troszkę bałaganu, który muszę uporządkować, różne zmiany i tym podobne. Obiecuję, że jak tylko się ze wszystkim uporam to będę wstawiała posty częściej. Może nie codziennie, ale mam nadzieję, że np. raz w tygodniu mi się uda. Na tą chwilę, co jakiś czas w wolnej chwili będę do Was zaglądała, ale zapewne nie uda mi się nadrobić wszystkich wstawionych przez Was postów.

Pozdrawiam Was serdecznie i proszę o cierpliwość i wyrozumiałość…

Otagowane

Skomentuj

