Moje włosy…

Dzisiaj chciałam Wam tylko napisać krótką notatkę. W zasadzie chciałam poinformować, że kosmetyki, które ostatnio wypisałam w tym poście sprawdzają się idealnie. Na razie długo ich nie zmienię. Dzięki nim mogę codziennie mieć rozpuszczone włosy bez puchu i nawet do trzech dni. Wreszcie włosy wyglądają na całkiem zdrowe i świetnie się układają. Przyzwyczaiłam się do robienia na noc warkocza, mam wtedy rano fajne fale, takie delikatne. Do takiego efektu najbardziej przyczyniła się odżywka Isana Oil Care. Jest tania jak barszcz, a nałożona na włosy osuszone ręcznikiem i bez spłukiwania działa cuda! Serdecznie polecam.

A tak wyglądają moje włosy dzisiaj:

2

Otagowane

Skomentuj

