Rossmann internetowo?

Dzisiaj coś na temat zakupów internetowych. Chciałam Was poinformować o tym, że Rossmann udostępnił swoim klientom możliwość robienia zakupów bez wychodzenia z domu. Paczkę można zamówić na 3 sposoby:

  • do domu za pośrednictwem kuriera (13 zł)
  • do odbioru na stacji Orlen (10 zł)
  • do wybranego sklepu sieci Rossmann (0 zł)

Minusem jest to, że na liście sklepów sieci Rossmann jest ich niewielka ilość, co powoduje, że czasem trzeba jechać po odbiór przez pół miasta. Ale da się to przeżyć.

Tak wygląda sama mapa sklepu:

rossmann-3d

Dla mnie najważniejsze jest to, że wreszcie jest możliwość obejrzenia na spokojnie w domu promocji, zapisania sobie produktów, które nas interesują i w jakiej są cenie, a następnie udania się do sklepu. Do tej pory szłam do sklepu i godzinę spędzałam np. na czytaniu opinii o produkcie, który mnie zainteresował. Potem brałam go do koszyka i kupowałam. Teraz tą samą godzinę czytania mogę spędzić w domu przy kawie, a potem tylko wejść do sklepu i kupić interesujące mnie kosmetyki. Sama mapa jest świetnie wykonana, wszystkie kosmetyki są posortowane, więc łatwo nam znaleźć to, co akurat nas interesuje. Wchodzimy na daną „półkę”, klikamy na produkt i wrzucamy do koszyka. Zakupy są proste i przyjemne, bez konieczności stania w kolejce i wychodzenia z domu.

Moim zdaniem Rossmann zrobił fantastyczne posunięcie. Ciekawe, kiedy inne drogerie tego typu zdecydują się na otworzenie sklepu internetowego?
Aha… sklep dostępny tutaj.

Otagowane ,

Skomentuj

