Promocja Super-pharm i jeden punkt z wish listy zaliczony!

Nie wiem, czy któraś z Was wiedziała o promocji, jaką zorganizował sklep Super-pharm. Promocja trwała od 29.01.2015 do 02.02.2015 i polegała na tym, że można było kupić produkty tej samej marki na zasadzie – 1 + 1 za grosz. Dotyczyło to kosmetyków marki Bourjois, Max Factor, Gilette i O.B.

aaaa

W zasadzie długo się wahałam, czy cokolwiek kupić. Ale… od ponad pół roku choruję na matowe pomadki z firmy Bourjois – Rouge Edition Velvet (klik). One kosztują około 50 zł, odrobinę taniej w drogeriach internetowych. Tak, czy owak cena dość spora. Ale skoro można kupić 2 w cenie jednego, to chyba grzechem byłoby nie skorzystać. I tak… 2 lutego w ostatnim dniu promocji pojechałam do Super-pharm i wreszcie mam coś z mojej wish listy.

Zdecydowałam się na kolory 05 OLE FLAMINGO! oraz na 11 SO HAP’PINK.

IMAG0095

IMAG0091

A tak wyglądają kolory na dłoni:

1

Jak na razie jestem w fazie testowania trwałości, ale mogę powiedzieć, że pomadka naprawdę daje w pełni matowe wykończenia. Bałam się, że będzie wysuszała usta, ale okazuje się, że ma ona bardzo kremową konsystencję i nie powoduje efektu wysuszania. Na chwilę obecną jestem zadowolona, a po dłuższym stosowaniu napiszę zapewne recenzję tego produktu.

A Wy skusiłyście się na zakup jakiegoś produktu w ramach promocji Super-pharm?

Otagowane , , , , ,

Skomentuj

