Home – Sweet home.

Tak sobie myślę, że idealnie by było, gdyby każdy na świecie miał swoje ukochane miejsce na Ziemi. Mam na myśli taki wymarzony dom lub mieszkanie, takie swoje, urządzone według własnych upodobań. Miejsce, do którego można się schować i czuć się swobodnie i bezpiecznie. Ja nadal nie mam takiego miejsca. Owszem, czuję się dobrze w domu u mamy, gdzie się w zasadzie wychowywałam, ale to nie to samo. Szukam cały czas swojego azylu.

Dom

Marzy mi się taki dom jak na zdjęciu. Chciałabym mieć własne podwórko, po którym kiedyś biegałyby moje dzieci wraz z dużym psem. Chciałabym mieć werandę by móc przysiąść na niej w deszczowy dzień z kubkiem kakao w dłoni i patrzeć na spadające krople. Chciałabym w domu mieć jadalnię, a w niej duży stół by móc jeść posiłki razem z całą rodziną. Marzy mi się też taki kącik z wygodnym fotelem lub leżanką przy oknie bym mogła czytać książki w ciszy i spokoju. Dobrze by było mieć też piękną garderobę bym nie musiała ograniczać się z butami, torebkami czy ubraniami. Przydałaby się też sypialnia z ogromnym łożem małżeńskim by móc czuć bliskość mojego mężczyzny każdej nocy. Chciałabym by obok sypialni był też mały pokoik, w którym stałaby moja toaletka, gdzie mogłabym tworzyć wszelkiego rodzaju makijaże inspirowane codziennością. Powinnam też mieć pokój „biurowy”, czyli taki, gdzie byłyby komputery każdego z nas (mój i męża) oraz półki z książkami, bo je bardzo lubię. Kuchnia? Tak… Musi być duża, bo gotowanie sprawia radość, ale tylko wtedy, gdy nikt mi nie przeszkadza. Musi być w niej dużo blatów by móc robić artystyczny nieład, doskonałe oświetlenie by nie poucinać sobie palców i oczywiście okna, by można było zerkać do ogrodu na wypoczywającą rodzinę. Aaa… zapomniałam o najważniejszym. Marzę by mój dom znajdował się w miejscowości nad samym morzem bym mogła zmęczona rutyną dnia codziennego pójść na spacer po plaży niezależnie od pory dnia, czy pogody…

Otagowane , , ,

Skomentuj

