Co się dzieje ze światem?

teatr

Wczoraj moja koleżanka wybrała się do Teatru Muzycznego w Łodzi na spektakl pt. „Łajza”. Mnie teatr kojarzy się z miejscem, do którego należy ubrać się w strój elegancki i wieczorowy. Okazuje się jednak, że życie potrafi nas zaskoczyć. Moja koleżanka ubrała się jak trzeba i była w szoku, że większość ludzi tam była ubrana w jeansy, zwykłe bluzy czy podkoszulki, a na nogach przodowało obuwie sportowe. WTF? Co się dzieje z dzisiejszym światem ja się pytam? Jak to się dzieje, że do dyskoteki nie wpuszczą żadnego „dresa”, czy kogokolwiek w bluzie z kapturem, czy bojówkach, a do teatru możesz się ubrać jak byś szedł do sklepu po bułki? Czy Wy to rozumiecie? Ja jestem zdania, że powinno być odwrotnie. Dyskoteka to miejsce, gdzie się tańczy, więc każdemu powinno być przede wszystkim wygodnie. A teatr to miejsce dla kulturalnych ludzi. Nie mówię, że nie można założyć jeansów, ale czy do nich nie da się założyć eleganckiego obuwia i koszuli?

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Skomentuj

