Paznokcie ścięte na zero…

Smutno mi, bo miałam piękne, bardzo długie paznokcie jak widziałyście jakiś czas temu w poście, a dzisiaj jeden mi pękł w połowie i musiałam wszystkie skrócić na zero dosłownie. I teraz mam tak zwane pałki… Strasznie dziwnie się czuję teraz z takimi krótkimi paznokciami. Jedyny plus to fakt, że o wiele szybciej pisze mi się na klawiaturze. No nic, teraz pozostaje mi nałożenie odżywki na noc, a jutro nową hybrydę i mam nadzieję, że urosną znów takie piękne jak ostatnio.

A jak Wasze pazurki? Może macie jakieś swoje sposoby by mieć zdrowe paznokcie, które się nie łamią i nie rozdwajają? Jakieś sprawdzone kosmetyki? Może jakieś domowe sposoby z babcinej apteczki?

Otagowane

Skomentuj

