Liebster Blog Award – Pierwsza nominacja…

Bardzo mi miło, że zostałam nominowana i to przez kogoś, kto zdaje się trafił do mnie po raz pierwszy z niewiadomych przyczyn, czyli przez Maggie.

LiebsterAward-2

Na czym właściwie zabawa polega? Oto zasady:

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

PYTANIA OD MAGGIE:

Jaki jest Twój ulubiony kolor?

  • W zasadzie mam trzy ulubione kolory: czarny, biały i niebieski.

Czy masz prawo jazdy?

  • Nie mam prawa jazdy, ponieważ 3 razy nie zdałam praktyki i się poddałam. Na razie nie zamierzam próbować ponownie z przyczyn, które zostawię dla siebie.

Jaki smak lodów lubisz najbardziej?

  • Najbardziej lubię lody o smaku Straciatella.

Jaki masz kolor oczu?

  • Moje oczy są kocie, czyli zielone.

Wolisz psy, czy koty?

  • Uwielbiam zarówno psy i koty, ale w domu wolę kota, bo nie trzeba go wyprowadzać.

Lubisz poezję?

  • Lubię poezję, ale nie każdą.

Jaki masz stosunek do kłusownictwa?

  • Szczerze? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Moje zdanie i tak niczego nie zmieni i kłusownicy nadal będą. Więc po co zaprzątać sobie tym głowę?

Czy uważasz, że problemy Trzeciego Świata mogą wpłynąć na Twoje życie?

  • Nie sądzę by miały wpływ na moje życie.

Z czym wiążesz swoją przyszłość?

  • Moją przyszłość wiążę z moim mężem. Jestem przekonana, że dzięki niemu będę zawsze szczęśliwą żoną, a w przyszłości również stanę się szczęśliwą mamą.

Czym dla Ciebie jest blogowanie?

  • Blogowanie to moje hobby. To taka odskocznia od codziennej rzeczywistości. Nie lubię pisać postów tak po prostu, lubię pisać tylko wtedy, gdy faktycznie mam coś do powiedzenia. Lubię pisać. Zawsze uwielbiałam język polski i pisanie czegokolwiek sprawiało mi ogromną przyjemność. I tak postanowiłam przelewać myśli na klawiaturę…

Czy uważasz się za osobę dobrze gospodarującą czasem?

  • Pytasz, czy jestem zorganizowana? Myślę, że różnie z tym bywa. Ale jeśli danego dnia mam do zrobienia kilka rzeczy i są ważne to zawsze dopinam je na ostatni guzik i nigdy nie odpuszczam.

DO ZABAWY NOMINUJĘ:

PYTANIA ODE MNIE:

  1. Jaki jest Twój cel w życiu?
  2. Co lub kogo zabrałabyś na bezludną wyspę?
  3. Twoje motto życiowe?
  4. Dokończ zdanie: Mam słabość do…
  5. Czy wierzysz w przeznaczenie? Jeśli tak, dlaczego?
  6. Co skłoniło cię do założenia bloga?
  7. Jeśli miałabyś możliwość od ręki spełnić jedno swoje marzenie, co by to było?
  8. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
  9. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
  10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego właśnie ta?
  11. Dokończ zdanie: Najlepsze, co mnie w życiu spotkało to..

 

Otagowane

Skomentuj

