Świątecznie i u mnie…

Wszędzie zagościły Święta. Gdzie nie wejdę na bloga, to widzę jakieś ładne ozdoby, stroiki, pomysły na prezenty. No cóż… postanowiłam się przyłączyć i pokazać jak ja w tym roku zapakowałam prezenty dla moich bliskich.

1

Te upominki zapakowałam jako pierwsze…

2

Czas na butelki…

3

A na koniec stroik. Postanowiłam sama go skomponować, bo w sklepach nie znalazłam nic odpowiedniego, a jeśli już coś wpadło mi w oko to było bardzo drogie.

To pierwsze moje Święta, gdzie dekorowanie domu sprawiło mi przyjemność. I naprawdę, tanim kosztem można samodzielnie zmienić klimat własnego mieszkania i mieć przy tym świetną zabawę.

Otagowane ,

Skomentuj

