Max Factor, Colour Adapt – Podkład dopasowywujący się do cery.

IMAG1404

Dzisiaj postanowiłam napisać o podkładzie, któremu jestem od dawna wierna. Właściwie tą recenzję pisałam już w styczniu 2013 roku, ale podczas przenoszenia bloga na inną platformę chyba post się gdzieś zagubił. Jeśli chodzi o podkład to w pełni potwierdzam to, co twierdzi producent tego kosmetyku. Używam tego podkładu od ponad 9 lat i nie zamienię go już chyba na żaden inny. Testowałam wiele podkładów przez ten okres, ale zawsze wracałam do Colour Adapt. Podkład faktycznie dopasowuje się do kolorytu skóry. Ma delikatną konsystencję, bardzo łatwo rozprowadza się go zarówno palcami jak i pędzlem, czy gąbeczką. Nawet jeśli nałożymy go zbyt dużo to nie rzuca się on w oczy i nie pozostawia efektu maski. Sprawia, że skóra się nie błyszczy, ale warto go jeszcze przykryć pudrem w kamieniu. Wtedy cera jest gładka i wygląda bardzo naturalnie. Nie polecam go do cery z problemami, ponieważ podkład nie kryje idealnie. Drobne zaczerwienienia, niewielkie zaciemnienia w okolicach oczu ukryje, ale jeśli ktoś ma spore kłopoty z cerą to ten podkład nie ukryje wszystkiego. Polecam go, ponieważ po nałożeniu nie powoduje efektu ściągnięcia – ja zupełnie nie odczuwam, że mam jakikolwiek podkład na twarzy. Ma kilka odcieni – ja używam koloru 45 Warm Almond (cały rok), zimą jak jestem bardzo blada łapię za 40, a latem do opalonej skóry kupuję 80 Bronze. To naprawdę genialny produkt! Cena też uważam, że jest do przyjęcia. Oczywiście ja kupuję w drogerii Internetowej (tutaj), ponieważ w sklepie podkład jest o 20 zł droższy.

A czy któraś z Was używała tego produktu? Jak sprawdzał się u Was?

Otagowane , , ,

Skomentuj

