Poczta Polska to złodzieje!

Strasznie się dzisiaj zdenerwowałam. Kilka dni temu pewna Pani wysłała do mnie paczkę. Nadała ją jako paczkę pocztową ekonomiczną, ale poleconą, czyli za potwierdzeniem odbioru. Oznacza to, że przy odbiorze jest wymagany podpis odbiorcy. Czemu o tym piszę? Bo paczka powinna być u mnie w środę. Jakież było moje zdziwienie, kiedy po wejściu na stronę Poczty i wpisaniu numeru nadania okazało się, że status brzmi: „Doręczono”. Jak to możliwe, skoro ja ani mój mąż niczego nie podpisywaliśmy? WTF?! Zadzwoniłam na infolinię i okazuje się, że jako odbiorca nawet nie mam prawa złożyć reklamacji. Ma do tego prawo nadawca paczki, chyba że zrzeknie się na rzecz odbiorcy prawa dochodzenia roszczeń, albo gdy przesyłka została doręczona adresatowi. Rozumiecie? A jak bym nie miała kontaktu z nadawcą? W zasadzie kasę dostał to co go obchodzi, czy paczka do mnie dotarła prawda? Jakieś chore te zasady! Jestem wściekła. Ja za coś zapłaciłam. Pani nadała paczkę i też coś zapłaciła za nadanie. A jakiś kretyn z Poczty sobie pokwitował za mnie i zaje… ukradł paczkę! Co za złodzieje!

Skomentuj

