Henna do brwi. Że co?

REFECTO CILWczoraj zapytałam moją przyjaciółkę, czy ma jakieś życzenia dotyczące postów pojawiających się na moim blogu. I zarzuciła temat, którego się kompletnie nie spodziewałam. Mowa mianowicie o brwiach… I co ja miałabym napisać? Owszem dbam o nie, ale za pośrednictwem mojej Asi (kosmetyczki). Co jakiś czas chodzę do niej na zabieg nakładania henny oraz depilacji woskiem. Sama tylko czasem poprawiam kontur cieniem do powiek lub na większe wyjścia farbką Aqua Brow firmy Make Up For Ever (można o niej poczytać tutaj). Natomiast nie potrafię sama tak do końca o nie dbać. Ale… moja przyjaciółka natchnęła mnie i postanowiłam spróbować opanować nową umiejętność, czyli samodzielne nakładanie henny. Co Wy na to? Ja jestem przerażona. A co, jeśli coś mi nie wyjdzie? Filmiki na YouTube pokazują, że nie jest to takie trudne, ale i tak człowiek boi się nieznanego. Za radą Basi (Call Me Blondieee) postanowiłam kupić hennę firmy RefectoCil w odcieniu Grafitowym. Mam nadzieję, że kolor będzie taki głęboki i że nie zrobię sobie krzywdy. Wstawiam filmik Basi – może komuś przyda się tak samo jak mnie.

A jak Wy radzicie sobie ze swoimi brwiami? Jak o nie dbacie? Jakich kosmetyków używacie?

Otagowane , ,

Skomentuj

