Sklep Ladymakeup – Polecam!

Na początku chciałam napisać, że jestem zwykłą klientką sklepu i że nie czerpię żadnych korzyści za wystawienie tej opinii. Wszystko, co dzisiaj napiszę jest wyłącznie moją niezależną opinią na temat sklepu oraz podziękowaniem za profesjonalizm tejże firmy. Sklep prowadzi dziewczyna, którą zapewne wiele Was zna z YouTube – Monika Busz-Rusiecka. Oczywiście jak każda dziewczyna robię zakupy w różnych drogeriach internetowych, ale ta najbardziej przypadła mi du gustu.

Urzekło mnie wiele rzeczy:

* Jeśli jakiegoś produktu nie ma na stanach magazynowych to można wysłać prośbę o info na e-maila jak tylko produkt się pojawi. Pani Monika wie wtedy, że jest zapotrzebowanie i zamawia w szybkim tempie daną rzecz.

* Lubię ludzi, którzy mnie szanują. W tym sklepie nigdy nie zdarzyła się sytuacja bym nie dostała odpowiedzi na jakiekolwiek zadane pytanie. Żeby tego było mało odpowiedź dostaję maksymalnie do 48 godzin, a ostatnio nawet tego samego dnia.

* Podoba mi się fakt, że na stronie bardzo łatwo wyszukać produkt, który nas interesuje. Strona jest przejrzysta i łatwa w obsłudze.

* Pani Monika bardzo dba o stałych klientów przygotowując dla nich specjalne rabaty. To też jest dobra wola sklepu, bo przecież wcale nie muszą tego robić.

* Ceny w sklepie są bardzo przystępne, czasem nawet tańsze niż gdziekolwiek indziej. I jest oczywiście ogromna ilość dostępnych marek – do wyboru, do koloru.

* Bardzo ważne dla klienta jest również to by paczka dotarła w możliwie jak najszybszym czasie. Paczki ze sklepu Ladymakeup docierają chyba z prędkością światła. Pani Monika ma chyba swoje krasnoludki, które pracują 24h/dobę.

Mogłabym tak pisać i pisać, ale znudziłabym Was do reszty. Tak, czy inaczej to pierwsza drogeria internetowa, o której postanowiłam napisać. Pewnie nie ostatnia. Ale myślę, że ponieważ została opisana jako numer 1 to jest najbardziej wyróżniona.

Pani Moniko, bardzo dziękuję za podejście do klienta oraz za pełen profesjonalizm, jaki wkłada Pani w prowadzenie swojej firmy. Życzę dalszych sukcesów i zadowolonych klientów.

ladymakeup

SKLEP LADYMAKEUP znajduje się pod adresem – ZAPRASZAM NA ZAKUPY…

 

Otagowane , ,

Skomentuj

