Dermedic Hydrain 3 Hialuro – recenzja.

Dzisiaj postanowiłam napisać o serii kosmetyków, które zakupiłam w lipcu. Mam na myśli serię Dermedic Hydrain 3. Jestem bardzo z niej zadowolona, ponieważ zaskoczyła mnie wydajność tych produktów. Cała seria wystarczyła mi na 4 miesiące przy codziennym stosowaniu. Jedynie serum wystarczyło mi na 3 miesiące, ale myślę, że to również bardzo dobry wynik.

SERUM DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO

Przeczytałam o tym serum na blogu jakiejś dziewczyny, a później zapoznałam się z innymi recenzjami. Postanowiłam zakupić je natychmiast. Liczyłam na to, że moja skóra odzyska blask.

1Dziś już wiem, że to był strzał w dziesiątkę. W lipcu miałam problem z suchymi skórkami w załamaniach nosa. I serum okazało się moim wybawcą. Po tygodniu codziennego stosowania kosmetyku po suchych skórkach nie było śladu. Wreszcie wykonując makijaż nie wstydziłam się, że skóra koło nosa będzie się łuszczyła. Generalnie serum nakładałam na noc pod krem z tej samej serii i rano moja skóra była miękka i przyjemna w dotyku. Urzekło mnie też samo opakowanie serum, czyli szklana buteleczka z pipetą w przepięknym, niebieskim kolorze. Bałam się, że może się potłuc, ale szkło jest takie matowe, więc buteleczka nie ślizgała się w dłoni. Konsystencja kosmetyku bardzo dobra, ponieważ nie rozlewała się jak szalona, ale nie była też tępa. Bardzo łatwo można kosmetyk rozprowadzić na twarzy, czuje się taką delikatną powłokę. Moja ocena 10/10.

DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO NAWADNIAJĄCY KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY NA DZIEŃ

2Zacznę od tego, że krem spełnił wszystkie moje oczekiwania. Ja od kremu na dzień oczekuję przede wszystkim by nawilżał moją skórę, by nie powodował efektu ściągania twarzy i przede wszystkim by współgrał z podkładem, którego używam. Makijaż jest bardzo ważnym elementem mojego życia i zawsze staram się by wyglądał perfekcyjnie. Nie mogę sobie pozwolić by krem zniweczył moje starania. Generalnie najbardziej spodobała mi się konsystencja kremu. Jest taki delikatny, ale nie sunie po twarzy tylko trzeba się trochę postarać by go równomiernie rozprowadzić. Jedna mała pompka wystarczy do pokrycia całej twarzy. No właśnie – pompka! To taki rodzaj pompki, która wypycha produkt od dna do góry, co powoduje, że ani kropla produktu się nie zmarnuje. Uważam, że wszystkie kosmetyki powinny być właśnie tak pakowane, ponieważ produkt zużywamy do końca i jest to również bardzo estetyczne rozwiązanie. Krem bardzo nawilżył moją skórę, zmarszczki się lekko wygładziły (nie oczekiwałam cudów w tym względzie) i buzia była taka promienna. Będę wierna temu kosmetykowi. Moja ocena 10/10.

DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO NAPRAWCZY KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY NA NOC

3Jak już wcześniej pisałam każdego wieczoru najpierw nakładałam serum, a potem ten krem. Rano naprawdę dotykanie mojej twarzy sprawiało mi ogromną radość. Dzięki temu kremowi poranny makijaż był jeszcze lepszy, bo każdy się ze mną zgodzi, że o wiele łatwiej się go wykonuje na gładkiej skórze. Konsystencja kremu jest identyczna, jak tego na dzień. No i oczywiście taka sama, ukochana pompka. Nic więcej za bardzo nie mogę napisać o tym kremie, bo jest tak samo świetny jak jego odpowiednik poranny. Moja ocena 10/10.

Razem z tymi trzema kosmetykami zakupiłam również krem pod oczy oraz żel do mycia twarzy. Napiszę o nich w oddzielnym poście, ponieważ są to kosmetyki, które wystarczają na zdecydowanie dłużej nawet przy codziennym użytkowaniu.

Podsumowując… Jeśli ktoś z Was się waha, czy zakupić kosmetyki firmy Dermedic z serii Hydrain 3 Hialuro to serdecznie zachęcam do podjęcia decyzji na tak. Moim zdaniem kosmetyki są naprawdę świetne, spełniają swoją rolę i są w naprawdę dobrej cenie. Polecam zakupy tutaj, bo paczka przychodzi w ekspresowym tempie.

A Wy jakie kosmetyki do pielęgnacji twarzy polecacie? Co sprawia, że Wasza skóra jest miękka i pełna blasku? Chętnie poznam jakieś nowe produkty.

Otagowane , , ,

Skomentuj

