Remington B95P Keratin Therapy – szczotka płaska (mikroodżywka z keratyną).

1

Kupiłam tą szczotkę pod wpływem pozytywnych opinii jednej z dziewczyn na YouTube. I nie zawiodłam się. Dzięki tej szczotce bardzo szybko mogę rozczesać włosy po myciu. Poza tym są one po wyschnięciu zdecydowanie bardziej lśniące i gładkie. Ta szczotka odmieniła moje życie, bo włosy zdecydowanie lepiej się układają. Być może ktoś może powiedzieć, że fakt, iż włosie jest nasączone mikroodżywką z keratyną to pic na wodę, ale ja widzę różnicę na swoich włosach. Szczotka jest duża, więc nadaje się również do włosów bardzo długich i gęstych. Poza tym ma bardzo wygodną rączkę, pokrytą antypoślizgową powłoką. Dla mnie to był najlepszy zakup „włosowy” roku 2013. Polecam serdecznie.

Otagowane ,

Skomentuj

