Prostownica Remington Pearl S9500 – recenzja + cuda, które nią zrobiłam.

Mój mąż kupił mi prostownicę, o której od dawna marzyłam. Jest zdecydowanie lepsza, ponieważ wygładza włosy i ich nie niszczy tak, jak prostownice starej generacji. Włosy są po niej miękkie i lśniące. Kompletnie nie odczułam pogorszenia stanu moich włosów, a używam prostownicy niemalże codziennie. Co najlepsze – zaokrąglone brzegi pozwalają również wyczarować za jej pomocą piękne loki. I właśnie takie loki dzisiaj zrobiłam. A oto efekty:

Jak Wam się podobają moje cudne loki? Ja jestem zachwycona. Uważam, że spokojnie można coś takiego tworzyć każdego zwykłego dnia, jak również od święta. Najlepsze jest to, że moje włosy po wysuszeniu suszarką przypominają siano, a po zrobieniu tych loków wyglądają jakby były zdrowe i lśniące. Produkt jak dla mnie powinien dostać medal. Moja ocena 10/10.

222222

Otagowane ,

Skomentuj

