Recenzja farby Londa Color Blend 17 – Jasny blond.

Farbę zakupiłam, ponieważ chciałam delikatnie przyciemnić moje blond platynowe włosy. Kupiłam ją po przeczytaniu wszystkich recenzji na wizażu i jestem bardzo zadowolona z zakupu. Na początku wydawało mi się, że farba wyszła za ciemna, ale po umyciu i wysuszeniu okazało się, że kolor jest bardzo przyjemny. Wydaje mi się, że odrobinę jaśniejszy niż na opakowaniu, ale nie przeszkadza mi to. Wybrałam odcień 17 – Jasny Blond. Efekt na zdjęciu po tygodniu od farbowania i po dokładnie trzech myciach załączam na zdjęciu poniżej. Odżywka dołączona do farby nie jest nadzwyczajna, ale trochę pomaga ujarzmić włosy świeżo farbowane.
Aha – miałam włosy za ramiona – koło 3 cm dłuższe niż na zdjęciu i farba ledwo starczyła, więc proponuję na całość zakupić dwie farby, a na odrosty jedną.

Na razie na jakiś czas pozostanę przy tej farbie, bo kolor mi odpowiada. Pozbyłam się niezdrowych końcówek i teraz zamierzam farbować wyłącznie odrosty. Moja ocena 4,5/5.

1

2

Otagowane , ,

Skomentuj

