Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter. Produkt fajny, ale nie idealny.

aaaaaaa.png

Dziś postanowiłam napisać Wam o produkcie firmy Astor, a jest nim nawilżająca pomadka do ust w pisaku – Astor Soft Sensation Lipcolor Butter. Pomadka wygląda na tanią, ponieważ opakowanie jest wykonane z tandetnego plastiku. Ale zaskoczyła mnie tym, że bardzo fajnie nawilża moje usta. Jest takim połączeniem nawilżającej, koloryzują pomadki z delikatnym połyskiem błyszczyka. Niestety trwałość pozostawia wiele do życzenia. Na moich ustach wytrzymuje jakieś 40 minut, maksymalnie godzinę (gdy nie jem i nie piję). Także trwałość słaba, ale czego się można spodziewać za dość przystępną cenę. Ja otrzymałam produkt do testowania, za co bardzo dziękuję firmie Astor. Myślę, że gdybym szukała delikatnego kolorku wraz z nawilżeniem to kupiłabym ten produkt ponownie. Ale ja szukam czegoś więcej. Moja ocena 3,5/5.

Otagowane , , ,

Skomentuj

