Mało czasu na cokolwiek…

Bardzo Was przepraszam, że nie wstawiam wpisów tak często jak bym tego chciała, ale niestety na wszystko brakuje mi czasu. Jestem ostatnio dość mocno zajęta, pochłonęły mnie przygotowania do ślubu, który zbliża się naprawdę wielkimi krokami. Zobaczcie:

1Jak Wam się podobają moje Zawiadomienia? Jak dla mnie są idealne, dokładnie takie jak sobie wymarzyłam. No i jak sami widzicie data jest dość bliska. Zostało jeszcze sporo spraw do załatwienia, ale myślę, że dam radę. Teraz zastanawiam się nad tym, jaki kolor róż wybrać do ślubnego bukietu? Co myślicie o czymś takim?

2Podobne kwiaty mają być też na sali i oczywiście podobny kwiat będę miała we włosach. Dlatego to taki trudny wybór. Nie chcę żadnych jaskrawych kolorów i dlatego myślę, że taki jasny róż będzie dobrym pomysłem.

No dobrze, czekam na Wasze opinie. Może macie jakieś pomysły – chętnie się z nimi zapoznam. I jeszcze raz przepraszam, że tak rzadko dokonuję wpisów. Zapewniam, że za jakiś czas to naprawię i częściej coś wstawię.

Otagowane

Skomentuj

