Bourjois Healthy Mix, Fond de Teint – recenzja.

Już nigdy więcej nie pomaluję paznokci bez użycia specyfiku o nazwie top coat. Nie miałam pojęcia, że lakier dzięki niemu może trzymać się na paznokciach nawet kilka dni. Jestem bardzo mile zaskoczona i dziękuję przede wszystkim Karolinie ze stylizacji. To właśnie ona pierwsza mnie zainspirowała do zakupu utwardzacza. I już nie wyobrażam sobie życia bez niego.

evelBardzo chciałam już napisać na temat podkładu Bourjois Healthy Mix. Jestem nim zachwycona. Nadaje skórze promienisty wygląd, nie zapycha. Powiedziałabym nawet, że nawilża. Nie ściera się, nie roluje w załamaniach, nie podkreśla suchych skórek. Ja odniosłam wrażenie, że moja cera dzięki niemu odżyła. Zakochałam się w jego lekkości i w tym, że w ogóle nie czuję go na twarzy. Poza tym ma cudowny owocowy zapach. Dziewczyny pisały, że ma on bardzo małe krycie. Nie zgadzam się z tym. Uważam, że krycie tego podkładu jest średnie, ale spokojnie można nałożyć drugą warstwę, bo nie spowoduje to efektu maski. Podkład bardzo ładnie dopasowuje się do kolorytu skóry, idealnie ją wyrównuje. Moim zdaniem jest idealny na lato, ponieważ jest bardzo lekki. Jest doskonały dla młodej, nastoletniej skóry by makijaż był niemalże niewidoczny. Ja muszę powiedzieć, że ten podkład stanął na podium wraz z moim Max Factor Colour Adapt. Myślałam, że nie znajdę już nic lepszego od Maxa, a jednak znalazłam coś, co mu w pełni dorównuje. Bardzo gorąco polecam.

Cóż, życzę Wam miłego dzionka i pozdrawiam cieplutko.

Otagowane , , ,

Skomentuj

