Pomysł na przechowywanie kosmetyków i nie tylko…

Dzisiaj szukałam inspiracji dotyczącej przechowywania kosmetyków. Jest wiele pomysłów. Wiadomo, że w nowym mieszkaniu będę organizowała wszystko od nowa już pod mój gust i tak by wszystko było poukładane na stałe. Na tą chwilę znalazłam pomysł jednej z blogerek, który bardzo mi się spodobał. Proste wykonanie i do tego radość z faktu, że zrobiło się coś samodzielnie tanim kosztem.

Wydaje mi się, że sposób ten może spodobać się wielu z Was. Ja czekam tylko na przypływ gotówki by zakupić kilka papierów ozdobnych oraz taśmę i zabieram się do pracy. Oczywiście jak już stworzę coś własnego to Wam chętnie pokażę. Mam już na tyle dużo kosmetyków, że czas wreszcie je jakoś zorganizować.

Otagowane ,

Skomentuj

