Moje dzieła. Jak Wam się podobają?

Dziś tak jak obiecałam postanowiłam wstawić Wam zdjęcia pudełek ozdobionych przeze mnie. Przy okazji zrobiłam porządek w kosmetykach i teraz są poukładane. Oto moje zdjęcia:

A tu dodatkowo wreszcie udało mi się uporządkować wszelką biżuterię, którą posiadam. Co prawda to nie wszystko, ale nie chcę wszystkiego całkowicie pomieszać. Tu w zasadzie jest wszystko, czego najczęściej używam.

Tak to mniej więcej wygląda. Oczywiście z czasem zrobię więcej pudełek, bo jeszcze sporo kosmetyków mam do posegregowania, ale wczoraj brakło mi niestety taśmy i papieru ozdobnego. Jednakże jak tylko uda mi się dokonać zakupów na zapas to zrobię kolejne śliczne pudełeczka. Ja uwielbiam robić takie rzeczy, które potem cieszą moje oczy. Czy ktoś z Was skusił się na skorzystanie z tej metody zdobienia pudełek?

Otagowane ,

Skomentuj

