Nastał 2013 rok.

No i weszliśmy w 2013 rok ^^ Mam jakieś dziwne wrażenie, że ten rok będzie zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Przede wszystkim dlatego, że w czerwcu stanę na ślubnym kobiercu i stanę się pełnoprawną żoną ^^ Postanowiłam też, że w przyszłym roku chcę mieć wolne Święta, nie chcę znów Wigilii spędzać w pracy zwłaszcza, że moja babcia jest coraz starsza i wieczna nie będzie. Co do Sylwestra to spędziłam go z narzeczonym i jego rodzicami u nich w domu. Było bardzo kameralnie i przyjemnie. Trochę telewizji, słuchania muzyki, dobrego jedzenia i alkoholu. Poszliśmy spać koło 02:00, więc wyspałam się jak nigdy wstając o 11:30.

A jak Wam minęła ta wyjątkowa noc? Pozdrawiam cieplutko w Nowym roku 🙂

Skomentuj

