Farba do włosów Garnier 111 Super jasny popielaty blond to mój ideał!

garnierDzisiaj postanowiłam napisać kilka słów na temat farby do włosów, której używałam kilka lat temu i do której znów powróciłam. Uwielbiam tą farbę i chyba nie zamienię jej już na żadną inną. Farba Garnier 111 Super jasny popielaty blond.

Ja nie znoszę ciepłych odcieni blondu, wolę chłodne, a nawet prawie białe. Ta farba urzekła mnie tym, że zaraz po zabiegu włosy wychodzą takie siwo-niebieskawe. Taki kolor utrzymuje się do około trzech myć. Potem zmienia się w taki ładny, chłodny blond. Farba utrzymuje się długo na włosach. Ja niestety muszę farbować się co miesiąc, bo mam ciemny odrost.

Plusy:

  • nadaje cudowny, chłodny kolor
  • nie żółknie z czasem
  • nie spiera się
  • nie niszczy włosów tak bardzo jak inne farby (nie szczypie)
  • dodatkowa odżywka bardzo fajnie nawilża i wygładza włosy po zabiegu

Minusów nie zauważyłam ^^

Polecam tą farbę każdej dziewczynie, która chce naprawdę chłodnego odcienia i która chce mieć jasne włosy, ale nie chce wyglądać śmiesznie ani jak kurczak. Na moich włosach farba wygląda tak jak na zdjęciu z opakowania.

Powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam się, że jeszcze kiedyś będę miała tak jasne włosy, ale jestem bardzo zadowolona z efektu. Na zdjęciu dodatkowo mam lekkie loki zrobione podczas testowania po raz pierwszy lokówki, którą otrzymałam na Święta od Mikołaja – lokówki stożkowej Remington. Świetna sprawa, ale nie mam pojęcia jak ktokolwiek może jej używać bez rękawiczki termoochronnej. Ale lokówka świetna, robi cuda – szkoda tylko, że na zdjęciu nie da się ująć loków, w rzeczywistości miałam takie małe sprężynki porozrzucane po całej głowie ^^

No dobrze. Na dzisiaj tyle. Krótko i na temat. Może następnym razem uda mi się wkleić coś dłuższego. Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrej nocy…

Otagowane , ,

Skomentuj

