Dostałam pierwszy prezent od Mikołaja…

Dzisiaj nieoczekiwanie zawitał do mnie Mikołaj. Wpadł dosłownie na chwilę by przynieść mi prezent 🙂 Cały rok byłam bardzo grzeczna i dlatego dostałam coś, o czym zawsze marzyłam 🙂

frezJak Wam się podoba moje nowe cudo? Ja jestem wprost zachwycona. Frezarka dzisiaj działała na pełnych obrotach. Najpierw zrobiłam manicure mojej mamie, a potem sobie. Wreszcie nie będę musiała tracić czasu na wizyty u kosmetyczki nawet od czasu do czasu. Poza tym jak robię coś sama jestem potem z tego bardziej zadowolona 😀 Frezarka fajna, działa w odpowiednim tempie. Myślę, że będzie idealna do użytku domowego. Kupiona na wyprzedaży w hurtowni tutaj. Sprzedawcy bardzo profesjonalni, bardzo szybka dostawa.

Co do ogólnego nastroju to zaczyna mi się wreszcie udzielać ten typowo świąteczny. Kupiłam sobie nawet na święta specjalnie sukienkę z koralowym kołnierzem 😀 Mam nadzieję, że to będą wyjątkowe Święta ^^

Otagowane ,

Skomentuj

