Czas wreszcie zadbać o włosy. Co zamierzam?

Jakiś czas temu rozmawiałam z koleżanką na temat kosmetyków do włosów. Zadałam jej pytanie: „Jak to robisz, że masz takie ładne, lśniące włosy?”. A ona mi odpowiedziała, że przez ostatnie pół roku 2 razy w tygodniu wykonuje czynność noszącą nazwę „olejowanie włosów”. Poczytałam, popytałam i wszystko już wiem. Nadszedł czas by spróbować ^^ Nie byłabym sobą, gdybym się za to choćby z ciekawości nie zabrała. Nie wiem, na ile pomoże to moim włosom, ale pewnie im nie zaszkodzi. Ostatnio ufarbowałam włosy moją ukochaną farbą (Garnier 111) i jestem jak zawsze w pełni zadowolona z efektu. Jednakże mam zniszczone włosy przez fakt, że jeszcze około pół roku temu miałam czarne włosy. Dziś są bardzo jasne 🙂 Długo zastanawiałam się, co zrobić by je odżywić i o nie zadbać.

1. Poszłam dzisiaj do fryzjera. Pozbyłam się całkowicie zniszczonych końcówek. Spadło mi około 3-4 cm włosów, ale mam nadzieję, że się opłacało.

2. Zakupiłam jakiś czas temu Kokosowy Perfumowany Olejek do włosów ze strony http://www.helfy.pl/ i dzisiaj wypróbowałam go po raz pierwszy. Efekty pewnie będzie widać dopiero za kilka miesięcy. Tak to bywa. Ale czytałam same dobre opinie na temat olejowania. A sama firma Helfy mnie mile zaskoczyła, po do zakupów otrzymałam gratis w postaci sypanej herbaty na zimowe wieczory.

olej3. Przyszła do mnie również nowa szczotka do włosów. Szczotka zakupiona na stronie Szczotkarnia. Firma absolutnie profesjonalna. Pani nawet zanim wysłała zadzwoniła do mnie by zapytać, czy nadal chcę jasną, czy może ciemną, bo ciemnych nie było w momencie zamawiania, a akurat mieli dostawę. Coś niesamowitego 🙂 Paczka dotarła do mnie w dwa dni. Zakupiłam ją, bo jest zrobiona solidnie i z naturalnego włosia, a dokładnie ze szczeciny dzika. Moja dobra koleżanka używała takiej od lat i ma cudowne miękkie i długie włosy. Może mi też taka szczotka pomoże.

szcz4. Teraz zamierzam farbować całość włosów co drugie farbowanie, a tak tylko odrosty. Poza tym już tylko jedną farbą.

Bardzo poważnie zastanawiam się nad zakupem Jedwabiu firmy UNA ROLLAND o nazwie Silker. Czytałam na jego temat same pozytywne opinie i sama nie wiem. Co prawda doskwiera mi ostatnio brak pieniędzy, ale może jedna mała przyjemność przyda się w tym starym roku 🙂 Pomyślę…

Aha… Mikołaj w tym roku przyniósł mi jeden prezent wcześniej. Na razie nie powiem Wam nic na ten temat. Może jutro uda mi się porobić zdjęcia, to wtedy wstawię moje nowe cudo 😀 Na dzień dzisiejszy to wszystko, co miałam do przekazania. Życzę wszystkim spokojnego weekendu.

Skomentuj

