Poskromić zakupoholizm!

Wczoraj coś sobie obiecałam. Z racji tego, że ostatnio krucho z kasą to postanowiłam, że nie kupię na razie żadnego kosmetyku kolorowego i żadnego innego, chyba, że coś, czego używam mi się skończy. Postanowienie na razie obowiązuje przez okres dwóch miesięcy. Potem być może je przedłużę. W zasadzie na razie mam wszystko, czego potrzebuję. Zobowiązuję się do testowania tego, co już zakupiłam i do wystawienia na ten temat w swoim czasie opinii. Także trzymajcie kciuki za to bym wytrwała i pokonała mój zakupoholizm.

zakupyNiestety choroba mojego kota mnie odrobinę zrujnowała w tym miesiącu. Leczyłam go w dwóch lecznicach i nic mu nie pomagał antybiotyk. Wczoraj poszłam z nim do mojego sprawdzonego lekarza i już widzę, że po jednej wizycie kociak lepiej wygląda. Nie wiem, co mu podawali tamci lekarze, że nie pomagało. Pewnie chcieli mnie naciągnąć na kasę i tyle. Teraz ważne by młody wyzdrowiał. Ale przez to wszystko również narodziło się moje postanowienie o walce z moim uzależnieniem związanym z zakupami ^^

Otagowane

Skomentuj

